A real desperate housewife...

Konstigt hur det kan bli ibland..... Jag sitter timmavis och mår skitdåligt. Tycker jääättesynd om mig liksom ;) Ja, då hände ingenting.... Hemmet förfaller, eller nåt. Typ....

Sen helt plötsligt lossnar allt på en gång =)
Var skithungrig så jag lagade till en microlasagne. Sen efteråt tyckte jag att jag kanske skulle diska undan lite... Stod en del glas i diskhon. Så jag fyllde hett vatten i och sen samlade jag ihop åtevinning och sopor och gick ner med det.... Sen en skön promenad för att posta brev och sist in i affären för lite gott ;) Banan, russin och keso blev dagens gottskörd.
Sen gick jag hem och diskade undan och nu sitter jag här och väntar på kaffet..... Fy fan vad jag (ibland) är bra...Höhö. Men ärligt... Det känns kanonbra att ha det gjort =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla svårt var det väl inte att ta tag i det, eller??

2009-09-02 @ 20:07:54
Postat av: Kajsa

Känner också så där ibland. Är hur seg som helst, men sedan lossnar det liksom och särskilt när man gått en promenad. Ha en bra dag. Sköt om dig.

2009-09-03 @ 15:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback