I can´t take this anymore..

God morgon ny vecka.... Grått och jävligt är det idag och jag är inne i väckningsjargongen igen. Tröttsamt är ju bara förnamnet på det.... Fast stora grabben har blivit ordentligt duktig att klara det =)

Själv är jag trött och har så jäkla ont i ryggen att jag håller på att bli tokig. Känner mig trött på det mesta just nu. Har ju gått upp tio kilo och känner mig äckelfet..... Känner att jag inte lyckas komma in i bra matvanor och saknar ciggen... Ja, de tog jag ju till istället för att äta. Inte konstigt jag höll mig smal. Sen denna jäkla eviga längtan.... Efter dig....Skit är det.

Ja, ni märker vilket härligt måndagshumör jag är på ;)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

styrkekramar

Postat av: Åsa

Men gumman då....



kramar om

2009-09-07 @ 10:11:52
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Borthy

Nu var det länge sedan jag var här och läste. Har varit en dålig bloggkompis. Vem längtar du efter? Har det hänt något trevligt i ditt liv? Kram

2009-09-13 @ 03:31:41
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback