ID....

Jomenvisst.... Kom mig in i duschen långt om länge och nu känner jag mig härligt fräsch igen =)

Upptäckte i våras att mitt ID-kort gått ut i April :o. Hade iiiingen aning om att det bara varade så kort tid. I alla fall har jag inte fått tummarna ur att skaffa nytt.... Dyrt som poker är det ju också =/

Men i måndags när jag passerade Stockholm gick jag in i en fotoautomat och fick faktiskt ut ganska hyfsade bilder av mig själv =) Anledningen att jag tog dem där är att i min lilla håla finns inga sådana automater.

Igår kom personbeviset hem och om en stund kommer kära dottern hit för att följa med sin gamla mamma till banken och intyga att jag faktiskt är snyggingen på fotot ;) Hehehe.....

Och förhoppningsvis får jag ett nytt kort i det närmsta då det numera krävs när man åker tåg med SJ=/



Kommentarer
Postat av: Nettan

Fattar inte varför det ska vara så dyrt med id-kort - man behöver det ju överallt - tom på tåget nu. Sanslöst !



Ha en bra dag !

Postat av: Lillan

Du skulle gjort det på polisstationen.Där ingår foto som dom knäpper där inget personbevis krävs bara en leg eller att någon leggar för dej.Gäller som pass i EU och kostar typ 500.

2009-09-20 @ 06:08:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback