Jäkla mage...


Något är ganska fel med min mage..... Fy bubblan vad det svider i den. Minsta lilla kryddor som kommer ner där känns som eld. Snacka om att ha oroat sönder sin mage =/.

Emellanåt känns det faktiskt som jag har ett öppet sår i magen men så länge jag klarar av att äta är det säkert bara en släng magkatarr.

Annars har dagen gått sin gilla gång. Var ute en sväng innan bara för att få lite luft och smet in på Lidl. Hade tur och hittade ett par svarta joggingskor på rea =) 79 kronor.... tycker jag är ett bra pris. Har bara goda erfarenheter av skor från Lidl så trots att de ser lite plastiga ut så förväntar jag mig att de funkar bra att promenera i =)

Ensam hemma idag med. Det är både tråkigt och skönt i en salig blandning. Har ätit ostomelett med svamp nyss... jag bara ääälskar ostomelett =) Nu är jag trött och önskar jag kunde somna en stund i soffan men nej... Spänd som en fiolsträng som vanligt så det får bli kaffe istället ;)
Kanske lika så bra det... måste ju kunna sova inatt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du kanske skulle söka läkare för magen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback