Så klart...

Kunde man ju ge sig jäkelen på... Att solen skulle kika fram lagom till den stör mig mitt i plytet när jag sitter i soffan. Medans den håller sig glatt undan när man är ute.... Så nu sitter jag här och kan knappt se något ;) Men det gör inget... Ska snart kila vidare.
Har ätit lite bara... Keso och kyckling och lite russin till efterrätt =) Nu kaffe på maten..... Ska fixa lite sen och om jag hinner så blir det en sväng till grillen.
Hur jag gör med håret vet jag inte... Ena sekunden vill jag ha svart igen och nästa vill jag ha det som nu.... Velpotta ;)

Nu ska jag ringa min dotter =)
Tjing.....

Kommentarer
Postat av: Görel

Det är ju fint med mörkt hår nu på höst o vinterhalvåret.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback