Söndagsblues....



Så var det söndag igen. Tvåttdag för denna damen.
Sitter och funderar på meningen med livet...mitt liv. Jag har ju levt totalt för mina barn under en herrans massa år och nu betyder jag inget för dem längre... Vad är då jag och vad ska jag finna för mening med mitt liv?

Det är svåra frågor och jag är medveten om att jag har haft snedvridna prioriteringar. Borde kanske tänkt lite mer på mig själv under de åren så hade det inte varit så svårt att leva nu.
Vissa av er där ute kanske inte förstår hur dessa tankarna kan uppkomma nu när jag är kär men de finns faktiskt där och jag tror det kan vara nyttigt att tänka så....Vad man lever för.

Jag tror jag har en lättare depression.... Sover bort dagarna.....äter för att få bort tomheten i magen....känner emellanåt ett sug efter att slippa leva...... Men så länge jag är medveten om att det är dumma tankar är det ingen fara... Jag får ju helt enkelt jobba på det.

Snart ska jag inviga mina nya dojjor... Ska ta en kortare promenad. Förresten tycker jag att jag är skitduktig.... 9 månader utan cigg......

Kommentarer
Postat av: Anna

Herregud-är det 9 månader sen du la av med ciggisarna?? Gud va tiden går..fan va duktig du varit och är!!! Söndagskram kommer här-ta emot!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback