Tråkdag...

Hemma efter ett dygn på jobb..... Känns bra att ha det avklarat. Har nyss käkat "frunch", alltså frukost som blev lunch ;)..... Gjorde havregrynsgröt med päron i. Jättegott var det.

Är så hiskeligt trött på att öka i vikt och avskyr att se mig själv i spegeln... Just nu känner jag mig skitful =(. Men jag lyckas inte finna min motivation och envishet att tappa några kilo... Kvällarna är hopplösa och jag bara stoppar i huvvet då ju.

Men nu hoppas jag att jag kommer igång.... Fem kilo ner hade inte skadat. Även om jag helst vill ner tio kilo =/.  Det är det jag ökat sista året..... Men fem duger gott och väl =)

Nä, slut på skitsnacket nu A.... Dags att klä på sig och gå ut på promenad i det vackra vädret.....


Love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback