Skitalltihop....


Måndag och jag är ledig ännu en dag...Känns jäkligt bra då jag har värsta huvudvärken. Men i morrn börjar allvaret igen efter tre veckors ledighet.... Ska bli kul att komma tillbaka och förhoppningsvis med nya friska tag.

Har sån jäkla ångest över ekonomin denna månaden.....Fasiken vad lite pengar jag har =(
Och hyran är höjd...Visserligen bara lite mer än hundra kronor men det är också pengar.... Fan vad jag hatar det...... Jag har inga stora krav men jag vill i alla fall ha råd att äta. Jaja, gnällkärring. Det fixar sig säkert......

Ska snart få på mig lite kläder och gå en sväng...Behöver säkert frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Trist att återvända till "verkligheten"!

Att betala räkningar,och sedan inse att det blir tufft även denna månad,gör mig på riktigt pissigt dåligt humör!

Undrar hur han mår somvann 215 milj i helgen!? Har han tuppat av tro.. Bäst hade varit om han hade delat slantarna med dig och mig...

Kram!

Postat av: Anna

Hej gumman-hoppas allt är bra med dig?

Min dator kraschade och la ner bloggandet-har börjat igen..titta in om du vill ?

Kram

2010-03-29 @ 21:44:23
URL: http://detsomkallaslivet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback