Klippklipp.....



Fick en ingivelse igår att jag behöver klippa mig... Har en hel pälsössa på huvudet nu ju =) Hade sån tur att hon hade en ledig tid idag så snart ska jag kila dit.... Ska bli skönt.
Jag älskar att ha håret snaggat som jag har haft sista året typ men ibland måste jag bara ha en förändring så nu håller det på att växa till sig lite....

Viktnedgången har saktat av ett tag... Jag tillåter mig själv att käka när jag är hos N.... Jag låter det ta den tid det tar helt enkelt. Hoppas på att vara något mindre till sommaren =)

TjInG.....

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Här är en till som borde klippa sig,

men av flera anledningar drar jag på det...



Låter väl bra att du unnar dig att äta lite

mer när du är hos N?!

Betyder väl att du mår bra då?!



Hoppas du blir nöjd med nya frisyren,

foto på FB senare kanske ;-)



Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback