Långledig....

Både skönt och jobbigt att vara ledig... Himla skönt ju att skrota omkring som man vill men trist att jag egentligen skulle ha varit i norr nu :/
 
Har i alla fall fått tag i en cykelkorg till min älskade cykel så nu handlas det och cyklas för fulla muggar.. I love it :)
 
 
 
Idag var jag till Erikshjälpen och fyndade lite kul... En ljushållare som e lite kitchig och en tunika som sitter som en smäck.... Blev en tavla med nåt helgon också..... Sen var jag in i en flumbutik och köpte lite rökelse.
 
 
 
Snart ska min stora grabb o jag smaska i oss kräftor...*slurp*. Lillgrabben gillar inget som har med havsmat att göra så han ska få annat gott att äta...... Åh, så gott det ska bli :)

Kommentarer
Postat av: a-k

Smart lillgrabben ;) annars bra!

2012-08-25 @ 19:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback