Vilken morgon!

image109



Inte var det kul att stiga ur sängen idag.....Ont, ont, ont överallt....Framförallt i benen och armarna/ händerna. Det börjar kännas bättre nu men bara lite....Händerna gör fortfarande jätteont och vill knappt fungera, men ändå måste jag tvunget skriva här ;/.

Känner inte alls för att sitta på kurs hela dagen idag...........Vill ju bara vara hemma och vila mina stackars lemmar.....Är så trött på att alltid ha ont. Ena veckan kan det vara hanterbart med bara diffus smärta för att veckan därpå slå till med full styrka...Då är det kämpigt med allt, vissa dagar när jag ska cykla( har ej körkort) så går jag på ren vilja och envishet.....Fattar inte hur jag klarar det egentligen för då gör det så fruktansvärt ont i benen......Det känns som om jag inte har några muskler kvar då eller att de är helt förtvinade eller något....Är så svårt att beskriva känslan.

Kan undra om det fina vädret kommer idag??? Vill ju det, men just nu är det bara grått, grått, grått........
Ha en bra dag....

image108


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback