soving tajm.........

image388Låter ett ljus stå tänt i natt för alla nattvandrare där ute som förvirrar sig in i min blogg...........Ljuset är även till alla änglar som finns i cybervärlden.........Sov gott alla ni vackra själar.
Snart dags att uppsöka sängen. Sen är det dags för ännu en vecka......Jobb imorgon, ska väl gå bra det:) Annars inget kul på lut här inte........
Ångesten lurar bakom hörnet och jag är på min vakt mot den hela tiden.......Vill inte att du kommer igen......INTE. Bara håll dig borta äckliga ångesthelvete...........











Hoppas att ni får en skön natt och vaknar utvilade och glada i morgon...............Puss :)




image389

Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Hoppas du har sovit gott och att ångeshelvetet är på nordpolen och förfryser.
Kram

Postat av: Mija

hm...
hoppas att du fick sova gott i natt!?
kramen!

2007-05-28 @ 09:44:37
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: A

Hej.
KFM: Jodå jag sov så gott att jag försov mig:)
Mija: Tack, jag sov bra som sagt:)

2007-05-28 @ 14:33:40
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Vore jag en god häxa så skulle jag skicka lite försvinn-ångest-magi! Men nu är jag bara en liten, liten människa - så jag skickar det enda jag kan: en kram! En kram som i tanken håller all din ångest borta, en kram som ger dig styrkan att be ångesten hitta en annan väg, och aldrig komma tillbaka!
Här: KRAM

2007-05-29 @ 00:35:52
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback