i´m back.....



image2538


Jodå, jag kom ut en stund i eftermiddags...... Men bara ner till affären =O. Blir helt försoffad ibland och tycker det är tråkigt att gå ut utan mål.... Att bara gå för att gå är tråkigt när man är själv. Jaja, lite luft fick jag ju =). Sen har jag ju faktiskt tillbringat en hel del tid på balkongen ;).
Sönerna var ju lediga idag så vid tvåtiden var det bara att snällt lämna över datorn till lillkillen. Då satt jag och halvslumrade i soffan och fick värsta huvudvärken. Men tack och lov gick det över efter en ibumetin. Nu ska stora killen och jag kila ut i köket och baka mördegskakor =) Vi är sugna på något och det var det enda vi hade ingredienser till hemma =) Men nog ska det bli gott.



Kommentarer
Postat av: Jayne

Haft en ok dag???
Jag har haft det ok... inget mer eller mindre...*ler*
Kram

Postat av: Åsa.S

Hahahaa, du är för rolig! Dra igång o baka =)

2008-04-15 @ 21:30:38
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback