Trött eller trött...



Att det ska vara så jobbigt att gå i affärer..... Min kropp pallar inte det. Nu har jag jätteont i mina axlar. Sonen fick tag i mycket snygga kläder idag..... Jeans, skjorta, T-shirt och kofta. I ljusa färger.... Så klart. Spillpellen nr.1. Men snyggt var det =) Själv köpte jag också lite =). Fast bara baskläder. Det finns så mycket jag vill ha och jag plockar med klänningar och blommiga plagg som jag tycker är så snyggt. men nä... Jag vet ju att jag inte använder det... Det är inte jag. Det blev två långärmade topar, en vit och en svart..... Två stickade västar, svart och grå och en jättefin grå kofta.... Ni ser... Mina färger =) Men då vet jag ju att jag använder det....... Nu ska jag försöka komma på vad som ska ätas här.......


Kommentarer
Postat av: lena

Ser ut som att det var en lyckad shopping runda vad kul:)

Postat av: Görel

Vad skönt att dagen blev lyckad! Jag blir också helt slut när vi har varit i väg och handlat. Inte mycket man tål. Var hittar du dina kläder? Min favvoaffär är Gina Tricot och Kapp Ahl. Hittar mest där.

Då bor vi ju nära varann! Jag bor i Sjöbo! Hade en väninna i Höör, så vi var ofta på Bilema men nu har hon flyttat till Vellinge.

Ha en skön kväll!

Kram

2008-08-30 @ 18:06:51
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Soffie

lyckad shoppingrunda är aldrig fel.ha en härlig kväll

2008-08-30 @ 18:12:09
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: anna

Jag brukar också köpa mycket vitt grått svart. Nu har jag skickat efter en röd väska och röda örhängen för att bryta av.

Även färgade strumpbyxor för det kan vara snyggt till svart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback