snacka trött....

image1644


Urkaburka, vad trött man blir av sittande.......
Mycket trevliga dagar har det varit ur perspektivet att träffa roliga människor. Mindre trevliga dagar ur perspektivet lära sig något, då det mest varit nonsens =/ 
Men visst är det alltid trevligt att träffa människor som jobbar inom samma organisation men inte samma arbetsplats. Utbyte av erfarenhet och en hel det skratt =)
God mat fick vi med..... Kalops med potatis och rödbetor...
Men nu är jag slut i kropp och knopp. Har förbaskat ont i fötterna, så idag tålde jag väl inte att ha strumpor och skor hela dagen.... Annars får man väl inte ont i fötterna av att sitta?

image1645

Kommentarer
Postat av: babblapå

får du ont av strumpor och skor ja så kan de va jag får ont av saltlakrits (restless legs
har jag ju sitt nu och vila dej på rumpan .....

Postat av: ejmis

Kommer du att somna gott i kväll? ;)

2008-01-24 @ 19:02:19
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback