Slut i planeten....



Denna värmen tar nog kål på mig..... Jag kan knappt andas när jag är ute och benen svullnar upp så det gör ont att gå. Ändå vill jag på något sätt att det ska vara så varmt..... Fattar inte hur jag ska palla fara iväg i morgon. Vi har fortfarande inte bestämt var vi ska åka..... Bakken eller Tosselilla???? Det återstår att se. Har ingen större lust att göra något med barnen.... Stora sonen är mest bara sur som ättika. Inget är bra just nu... Orkar inget och ska ha allt serverat. Men det är väl smällar man får ta =).
Vi hittade inte till läkaren idag =O. Irrade runt i Lund och fattade ingenting och inget telefonnummer hade jag med mig. Jobbigt var det i värmen.... Får ringa i morgon och få ny tid. Vi gick i lite affärer istället och sen åt vi på Burger King.


Kommentarer
Postat av: vivan

Ja,nu är det varmt!..men jag gillar värmen!

Men jag tycker inte om åskan som vi har nu...! kramiz:)

Postat av: majsan67

du kan vi hålla varandra i handen du o jag, när det åskar hos tonåringarna...? jag KRÄÄÄKS.

För ovanlighetens skull är det inte den yngste som är största bekymret,



Den äldste har utsett sig till gud fader själv, o sitter o knäpper med fingrarna framför datorn.. när blir det mat, jag e hungri etc. Ber man honom om något så dööör han närapå...



Jag kan trösta dig med, att jag förstår dig precis. När värmen är över blir det andra bullar här, bara så dom vet ;)



ta det lugnt o vila i värmen, man behöver inte göra så jädra mycke vet du ;)

2008-07-28 @ 22:44:49
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Anna

Hitta på nåt du & gubben eller ensam? Ungarna är ju så stora nu & vill inte göra nåt än det deras polare hittar på..tyvärr är det så för tonårsföräldrar..jag bävar hur det blir närmsta 2-3 åren...mitt har precis börjat ;)

Natti natti...

2008-07-28 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback