Trött....



Oj vilken dag..... Jag är bara så trött just nu. Men fin i håret är jag =) Och fynd har jag gjort..... Tre klänningar för 200 kronor. Det blev två av den sorten jag redan har i svart. En orange och en limegrön.... Två för 99:-. Och en alldeles underbar rosa klänning =). Tänk att svarta jag har köpt kläder med färg. Sen blev det lite annat smått och gott. Kan tyvärr inte visa något för kameran har fortfarande inte kommit hem.... Kommer i helgen =). Nu ska jag koka kaffe och sätta mig en stund i soffan. Får se om jag orkar färga håret sen för idag klipptes det gråa fram ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag som tycker grått är så fint :) Riktigt silverfärgat hoppas jag att jag får..pappa blev inte alls grå..alla i hans familj ser likadana ut :)

Pözz..såg att du hittat rätt (förstod att du skulle se via sitemetern ;) smart jag är va?..he he..

2008-07-25 @ 19:12:33
Postat av: My

Härligt med lite färg! Både i år och på kläder :) Ha en fortsatt go kväll!

Postat av: Åsa.S

Snyggt med lite färg!

2008-07-25 @ 20:32:33
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Alltid snygg med lite färg på kläderna, när man har fått lite färg. Betyder att man får även se håret, när kameran har kommit hem. ;)



Ha en fortsatt skön kväll!



Kram

2008-07-25 @ 21:28:27
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: ejmis

Du som är så brun kommer att vara jättefin i dom färgerna =)

2008-07-26 @ 06:07:44
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback