kalasdag....

image2044


God morgon där ute =). Det blev inte direkt någon sovmorgon för mig inte.... Hade tänkt sova till åtta men vaknade redan 7.20. Liiite trött känner jag mig allt...... Idag är det kalas och hela tjocka släkten som gäller =) Första gången någonsin som vi har kalas och slipper trängas =D Här är ju sååå stort att vi kunde vara femtio personer och ändå skulle det kännas luftigt =) Nåväl... Det kan bli lite segt med uppdateringar här idag för det är en hel del att göra innan gästerna kommer och jag kan tänka mig att sonen vill ha datorn senare idag...... Men jag återkommer =)



Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ja underligt är det! Jag var inte alls in på daotrn i går så jag märkte det nu på morgonen! Mejlen kommer jag inte in på av någon jäkla anledning;/

Postat av: Gabbi

Jag HATAR verkligen häxan, men ÄLSKAR Konodden!!
Snacka dilemma!! Annars hade jag lätt sjukskrivet mig!!
Ha en fin dag med kalas ;)!
Kramen

2008-03-01 @ 08:46:06
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Anna

Godmorgon och hoppas att ni får en trevlig dag med massa gott....

2008-03-01 @ 09:38:33
URL: http://annalexing.blogg.se
Postat av: Sessan

Hoppas ni får en underbar dag i dag!! & JAG HOPPAS DU FÅR HJÄLP med genomföringen.........

Sablans mycket strul med bloggandet om dagen, inget funkar som det ska *GRRRR*

Tack för alla dina goa kommentarer söta

Massa
kramar

2008-03-01 @ 11:14:06
URL: http://www.sessanocprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback