pay it forward......

Det händer mycket spännande och nytt i bloggvärlden =)
Inne hos
Sessan var jag en av de tre första som kommenterade
 på inlägget om "pay it forward"
Så nu är jag en lycklig som får mottaga en gåva av henne=)
Spännande.......

image2206

Nu är det min tur =) att "pay it forward"
De tre första som kommenterar i detta inlägget
Kommer att få en liten gåva av mig inom 365 dagar......
( så fort som möjligt enligt mig)
"Kravet" är att ni också sänder vidare en gåva till tre stycken
genom att skriva ett liknande inlägg på er blogg......

Hoppas detta får positiv respons,
för jag tycker det är ett så fint initiativ =)

image2207







Kommentarer
Postat av: ejmis

Låter spännande =)

2008-03-14 @ 08:36:53
Postat av: Anneli

Jag tycker det låter som en god tanke.

Kramisar din vän smoggen

Postat av: Amanda

Vad kul :) Som i filmen fast tror det är 5 goda gärningar då :)

2008-03-14 @ 17:11:06
URL: http://amzie.blogg.se
Postat av: Micaela

vad kul! ^^ Jag visste inte att folk var så vänliga.

2008-03-14 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback