Dagens ände...



Det var denna onsdagen det..... Inget sensationellt har hänt så det finns inte mycket att skriva. Det som hänt har jag redan skrivit om =). Jobbet var som det brukar vara.... lugnt och stressigt på samma gång ;)
Till kvällsmat åt vi tortellini som jag bara rörde ner lite creme fraice och citruskrydda i.... Fy bubblan vad det blev gott =). Nu då???? Ja, inget kan tänka..... Ska snart läsa lite hemkunskap med stora sonen....
Kors i taket =O Han hade boken med hem =)
Senare är det slöa i soffan som gäller...... Same procedure as last night ;)
Jo förresten... Jag ska ju baka en kladdkaka =)



Kommentarer
Postat av: Mia

Hmmm jag blev ju inte ett dugg sugen på kladdkaka nu!!!

Det är bara att komma hit med en bit nu när du läskat mig :-)

Kram

Postat av: Mindy

Ok, tack för hjälpen! Problemet är bara att det är inte jag som gjort headern, så jag har ju inte bilden på min data. :(

2008-05-14 @ 21:04:49
URL: http://maaandimoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback