Solsken....




Nåja.... Riktigt sååå vit är jag inte ;)
 Tänkte bara att den skulle representera blekheten....

Vågar man tro att solen stannar idag??? Hela denna veckan har dagarna börjat med vackert väder för att senare övergå i kallt och mulet ..... Men idag vill jag att det stannar för jag behöver bättra på brännan.... Den har ju försvunnit. Känner mig blek och glåmig..... Nu ska jag snart hoppa in i badrummet och scrubba facet lite och sen ta på en ansiktsmask.... Alltid gör det väl någon nytta ;) Sen ska jag förhoppningsvis kunna slappa lite på balkongen =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja hoppas du kan sitta på balkongen..låter härligt med lite kaffe mmmmmmmm !

Jag är såååååå blek i år..ser ut som en alvedon......kramen!

Postat av: malin (:

hoppas hoppas hoppas! :) jag ber och bönar för att solen skall stanna.. haha, det är så himla tråkigt när den går i moln för då blir det grytm kallt.. okej inte grymt kallt, men mycket mycklet kallar iaf! usche! hehe aye. hoppas du har/haft en bra dag?! :)

2008-05-22 @ 10:06:37
URL: http://maalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback