Pyssel....

Morgonen började mindre bra idag med en yngstason som var väldigt bråkig....Och tråkig. Men sen han kom iväg har jag hunnit sitta en bra stund med en bloggdesign till en tjej som frågat om jag kan hjälpa =) Klart jag hjälper om jag har tid.... Alldeles snart ska jag in och sätta lite svart färg i mitt hår... Måste ju fräscha upp lite.
Hehe... Jag har världens knäppaste vänsterarm idag.....
Den bara skakar =O Helt jäkla sjukt. När jag sitter och skriver på datorn så lutar jag handen mot bordet men ändå bara skakar den... Det är bara när jag skriver som den funkar.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

spooky

Sånt där vill jag inte veta av in El Stockholmo..

Hahahahahha

Postat av: Maria

God morgon :-)

Ha en fin onsdag !

Kram Maria

2008-11-19 @ 10:15:27
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Det är väl då tur att du kan sitta vid datorn i alla fall, vad skulle du annars göra när du är ledig...

Kram

2008-11-19 @ 11:06:55
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback