Skallebank....


Ja men jippie vad utvilad jag känner mig ;) Har nu till på köpet fått värsta skallebanken..... Vilken skitdag. Eller ja, dagen var rätt bra i förmiddags......
Jag visste inte vad jag skulle göra till mat idag så jag hoppade in till
Ann och kikade i hennes kategori "matnyttigt". Hittade en jättesmarrig kasslerröra.... Det låter gott i alla fall. Så nu har jag varit ner och handlat..... Har konstigt ont i benen idag med... Tvi, vad det var jobbigt att gå den lilla biten till affären. Så nu sitter jag här i soffan igen... Vilket liv ;)
Och vet ni vad?? Nu vankas det kaffe =)


Kommentarer
Postat av: lena

När man sover för länge, så kommer den så kallade värsta skallvärken. Det är lixom priset för att man för engångs skull sover ut rättvist icke:(

Kassleröra, vad gott det låter:)

Ha en fin söndagskväll, kram lena.

Postat av: Maria

Hoppas skallebanken släppt nu ?

Spännande med kassler röra :-)

Hrä bjuds det på köttfärssås och spagetti..

Ha en skön kväll :-)

2008-11-16 @ 16:14:32
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmm den där kassler röran gör mig sugen varenda gång ordet kassler nämns :(

Men god är den...ha det gött...

2008-11-16 @ 16:29:23
Postat av: LillaNisse

Undrar vad det är som rör sig i din hjärna på bilden och du är en kaffemoster....

Kram

2008-11-16 @ 16:48:02
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas skallvärken är borta nu å kasslerröran blev god,

ha det gott

2008-11-16 @ 17:33:02
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback