Soliga söndag...


God morgon...... Fars dag idag och det berör inte mig. Har ingen pappa att fira eftersom han inte velat träffa mig sen jag var fjorton och här hemma firas det inte... Vi har bestämt oss för att det är trams med fars- och mors dag..... Vi vill hellre att våra barn firar oss vilken grå vardag som helst....

Idag måste jag ägna mig åt städning eftersom jag var så slö igår och inte gjorde det då.... Och maken och dottern med pojkvän ska på fotboll i Malmö..... Således bara jag och sönerna hemma =)


Kommentarer
Postat av: Pia

Vi firar inte heller Fars-dag, det räcker för mig att barnen hör av sig, kommer hit och hälsar på resten av året men avstår mor-och farsdag. Det som mest retar mig är alla "fruar" som inhandlar fars-dagspresenter till sina män....men herre gud, vill barnen köpa farspresent så får väl de göra det men fruarna ???

Postat av: Åsa.S

God morgon på dig själv!

Jodå, lite piggare i dag... men denna förkylningen håller på att ta knäcken på mig.... fy, så långdraget!



Hoppas din huvudvärk gett med sig i dag, och du får en bra dag! =)

2008-11-09 @ 10:24:38
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Anna

Instämmer..fira en vanlig vardag istället-nåt roligt som hänt eller så..inte såna här jippon ;)

Kraaaaaaam gumman...

2008-11-09 @ 10:35:55
Postat av: ejmis

Ha en skön söndag!

2008-11-09 @ 10:56:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Får väl önska dig en bra städdag då...i lugn och ro..

kram

2008-11-09 @ 11:21:19
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Görel

Hej Vännen! Tack det är bara bra med mig, men J kändes så närvarande i går så var tvungen att skriva lite.

Jag håller med dig om det där med mors o fars dag! Vi har aldrig heller firat det, men Lennarts barn gör det så de kommer hit i dag och lagar mat till oss! Inte fy skam då den ena sonen är kock på Kronovalls slott!

Ha en skön dag.

Kram!

2008-11-09 @ 14:15:57
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback