Utmanad

Jag har blivit utmanad av Jeanette.

Reglerna är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

Så här är jag:

Jag har alltid musik inne i huvudet
och måste vifta på tårna i takt till den musiken.....

Jag sover alltid med tänd lampa.....

Jag sjunger nästan alltid när musiken
som finns i huvudet inte vill stanna där ;)

Jag tuggar jämt med käkarna....

Jag avskyr att sova för länge.... Slöseri med tid ;)

Jag är för det mesta i drömmarnas värld.....

Jag är en riktig slarvmaja......

Jag tänker inte utmana någon speciell.... De flesta har nog gjort den =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är så roligt att läsa om hur man uppfattar sig själv tycker jag ;).

Guud vilka snygga blinkande hjärtan du har!!!! Byter färg gör de med.., önskar jag var lika duktig som du när det gäller design av blogg.

Kramar

Postat av: ejmis

Kul att läsa "dina sju" =)

2008-10-29 @ 19:25:33
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Jaha är det du;-)...Ska fixa till mina sju oxå nu...

kram

2008-10-29 @ 19:51:52
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Okey, intressant läsning....



kram

2008-10-29 @ 23:20:00
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback