Jag blir gaaaalen.....



Fy fasiken vad jag är rastlös...... Seeeeg dator det här och så hiskeligt trist att sitta vid. Jag tappar all blogglust av detta. Fy, vilka trista inlägg det blivit de senaste dagarna =(. Men jag blir deppad av detta..... har knappt någon chans på datorn och jag blir gråtfärdig av laptopen. De där office har inte ringt idag.... Jag tycker det är under all kritik. Jag betalar över 400 kronor varje månad och då tycker jag att de ska fixa skiten på högst en vecka..... Men nu känns det som om det kan ta hur lång tid som helst.
Annars inget kul under solen..... Ja, lite sol har vi haft idag =) men hu vad tidigt det blir mörkt nu. Trodde klockan var jättemycket redan innan åtta =O.
Nä..... Nu får jag nog ta mig en titt in till er =)



Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Tycker bloggen är seg och hakar upp sig hela tiden.



Kram

Postat av: Anna

Som sagt..hoppas det går fort när dom väl hört av sig? hållertummarna



Ring imorrn igen & jaga dom lite..annars händer det inget :(

2008-09-08 @ 22:14:05
Postat av: lena

Ja!När man betalar den summan, så borde dom fixat det direkt kram lena.

2008-09-08 @ 22:23:06
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback