Något att bita i..

Kära lilla Majsan har startat en Damptants-utmaning som passar mig alldeles utmärkt =) Den går ut på att vi virrpannor hjälper varandra att bringa lite ordning i röran....... Jag själv har flera sådana punkter i lägenheten som jag aldrig kommer till skott att göra något åt. Så tack Majsan...... Jag visar resultatet senast söndag =)

Jaha.... Vi har en liten minihall utanför köket där det finns skåp och lådor..... Här ute samlas allsköns papper och tidningar i en enda röra ( jag och papper går inte ihop)..... Nu ska jag ta itu med det en gång för alla =) I vanliga fall brukar jag öppna lådorna undertill och ösa ner skiten... det man inte ser finns inte....eller?
Titta och njut....;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

En sådan härlig röra... Varför är det så att man har sådana där ställen????

Hoppas du får en bra dag och ett bra samtal hos psykologen!

Postat av: Lotta

Ops törs man vara med....jupp jag är med

2008-09-22 @ 10:21:33
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Postat av: jayne

BRA.... ska bli skoj att se när det är klart..MEN du...då måste du foto även i lådorna...så vi ser att du inte slängt ner allt där... aja baja... hi hi hi

Papper..skulle vi inte ha papperslöst samhälle???

2008-09-22 @ 15:15:09
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback