Så där ja....



Nu är jag äntligen hemma från mötet..... Det var inget långrandigt sådant idag så det var snabbt klart =) Det ordnade sig också med personal i natt så jag slipper tänka på det..... Nu känns det bättre igen =)

Men jag är hungrig....... Får väl ta mig en kopp kaffe i väntan på maten... Äter ju inte förrän framåt femtiden.
Oj, vad både jag och stora sonen varit duktiga nu =) Han kom precis hem och har ju varit och badat.... Vi brukar glömma det där med att packa upp gympa/badpåsar men nu kom jag på det direkt och jag bad honom hänga upp det... lite knorr var det men han gjorde det =) Jag som brukar vara så snabb med att låta dem slippa sådana tråkiga grejer...... Men inte längre ;) Duktigt va????



Kommentarer
Postat av: ejmis

Skönt att det känns bättre =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback