Jättevarmt...

Efter att ha tillbringat förmiddagen som en latmask i fåtöljen så fick jag till sist tummarna ur häcken..... Har varit ner en sväng i affären och jäklar i min låda vad varmt och skönt det är idag...... Ska snart färga håret tänkte jag.... Det är väääldigt randigt just nu =/ Ser ut som en gammal skunk i huvudet..... Ska bli skönt att bli helsvart igen ;)
Sen ska jag förhoppningsvis hinna med en promenad innan jobb =) Kanske måste jag ha ännu mindre kläder då än jag har nu??

Detta har jag på mig....
Satan vad magen putar då =O
äsch... det är bara veck ;)hehe


Kommentarer
Postat av: Nettan

Va skönt att ni har så varmt.

Här är det bara uppe i +8 grader och jag väntar fortfarande på mer värme. Ha ha !



Ha en bra dag på promenaden.

kram

Postat av: Anonym

Vilken snygging...

Kram

2009-04-23 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback