Svettigt värre...

I förmiddags gick jag ut en sväng för jag hade ett par grejer att fixa. Då hade jag kortärmad skjorta och knäbyxor..... Det var inte isande kallt men det hade ju varit bra med en tunn långärmad. I alla fall trillade deppet över mig och jag gick hem istället för att ta en promenad som det var tänkt.

Väl hemma satt jag så klart en stund och tyckte synd om mig själv ;) Men sen ryckte jag tag i mig och röjde lite här hemma. Fick sen efter ett par koppar kaffe lust att gå ut igen... En promenad skadar ju liksom inte. Tog på mig jeans och tunn långärmad vit tröja..... Tror ni inte att det nu är varmt som satan då???? Jo..... Jag kom nyss hem efter att ha varit ute ca. en timme och jag är genomsvettig och varm. Jäkla lurifaxväder ;)

Nu tycker jag det är dax för kaffe igen..... Men kanske ett stort glas kallt vatten först =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Tänker på Axe-reklamen när jag ser bilden du lagt in, där det sprutar under armarna...

kram

2009-04-30 @ 16:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback