Otillfreds....

Mitt inne i existentiell konflikt med mig själv....... Jäkligt trött på mitt liv för närvarande.
Jag gillar mitt jobb för det är fritt men jag känner ingen som helst lust att gå dit längre...... Skittrött på det helt enkelt =(. Men det blir kanske så efter 7,5 år på samma ställe? Problemet är ju att vi lever i en tid med hög arbetslöshet...... och att jag vill jobba med något heeelt annat som jag inte har någon utbildning eller erfarenhet av. Som om jag skulle kunna få ett nytt jobb då.....
Jag vill också flytta härifrån..... Vill inte bo i hellhole längre men vet heller inte riktigt var jag vill bo. Eller på sätt och vis vet jag ju men finns ingen möjlighet just nu =/. Jäkla skit......
Jag hoppas i alla fall att jag kommer ut som en stark och glad person efter min kris.....

Jag saknar dig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback