Ibland....

..... tycker jag att tiden segar sig fram. De senaste veckorna tycker jag har känts som minst ett halvår eller nåt (Ja, jag överdriver...) Men det är så tröstlöst när man väntar och längtar efter något. Visst är det konstigt att man ibland tycker att tiden rusar fram och man knappt hinner med sig själv och sen ibland är det som nu... Allt går i slow motion =/. Nåväl...Tiden den går i vilket fall som och den går ju faktiskt lika fort/sakta hela tiden oavsett hur det känns ;) Hehe....


Men nu har i alla fall tiden kommit för denna damen att bli lite knådad på =) Fy fasiken vad gött det ska bli....... Tjing ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja herregud..det skulle jag me behöva..hoppas du haft en avkopplande stund :)

Krams krams.....

Postat av: LillaNisse

Tiden kan ju gå väldigt långsamt när man vill att den ska gå fort....

Kram

2009-02-26 @ 15:16:01
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback