Ork int...

Jag har definitivt ingen bra dag idag.... Just nu känner jag mig i det närmsta svimfärdig och det är inget fysiskt fel på mig.... Allt har psykiska orsaker. Tvi för livet ibland.
Jag känner mig i alla fall något bättre efter att ha haft ett bra samtal med min mamma i telefon.... jag fick "kräka" ur mig en massa oro och bekymmer.... Älskar dig mamma <3
Just nu känner jag absolut ingen energi till någonting..... Men har heller ingen ro att lägga mig och vila...... Vad fan gör man då????

Resten finns i låsta.....

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det är skönt att du har nån att prata med då, som kan låna ut sina öron och lyssna på dig...snäll mamma...

Kram

Postat av: Milla.

Hej hej :)

Nu har jag äntligen hitta hit igen. :) Alltid lika mysigt här hos dig. Ha en fin torsdag, kram.

2009-02-05 @ 11:48:57
URL: http://honungssmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback