Varför...

Jag undrar varför det är sååå synd om en man som blir lämnad och känner sig övergiven. Är det ingen som funderar på att det handlar om en vuxen människa med ansvar för sitt eget liv?
Vad är skillnaden på den här stackars mannen och en kvinna som mår dåligt i tiotals år utan att visa det eller säga något? Hon som är vuxen och tar ansvar för sitt eget och alla andras liv?
Vad är skillnaden???? Jo, det ska jag tala om för er.... För att han är en man och tjo vad det är synd om män...... Jag tycker det skulle vara en skam att inte kunna ta hand om sig själv när man är vuxen. Men inte då..... Stackars stackars..... Tänk vad synd det är om en man som gråter... vojnevojne. En kvinna som gråter är bara gnällig.....Eller hur?

Fy fan för kärringen som bara lämnar den stora hjälten...... HA.... Skitidioter som tycker synd om.......

Jag blir så ARG.......

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Men, ibland är det faktiskt synd om oss män också....likväl som er kvinnor...

kram

Postat av: Görel

Jag kunde inte sagt det bättre själv! Stå på dig, vännen!

Kraaam

2009-02-26 @ 16:46:27
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Häxstickade mamman i Jämtland

Du vet ju hur en man är när han är förkyld Ler



Jo då, när jag och mitt ex gick skilda vägar, han hade varit otrogen, slagit mig och druckit mycket alkohol och det var han som till slut slängde ut mig från mitt gamla fräldrahem (Men förstår idag att det var det bäst som hänt)

Men våra gamla vänner stannade kvar hos han och det var så synd om han och blalba...



Jo då, jag blir förbannad jag med...



Bra inlägg/ha en trvlig helg

2009-02-27 @ 09:29:03
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback