Förlåt...

Ber om ursäkt för mitt förra inlägg... Jag är oerhört känslig just nu och tar allt väldigt personligt. Var nog inte så illa som jag trodde... Hoppas jag i alla fall. Det är egentligen ganska dumt att ta det så här i bloggen men det har bara blivit så jag använder min blogg. Ibland känns det lite fel i efterhand......
Jag mår dåligt mest hela tiden men det finns ju ljusglimtar som gör mig glad. Tror det är så att jag fått en lätt depression i samband med rökstoppet...Vet ju att det kan bli så. Men jag vet att jag fixar det som jag fixar allt annat i mitt liv =) Nu sitter jag i alla fall i min ensamhet på jobb och har det ganska bra.... Skönt att någon gång slippa tjafs hemma. Men oj, vad jag får hålla hårt i mig själv för att inte ringa hem och kolla läget..... Så att allt är okej med barnen. Men jag tycker att jag måste lära mig att stänga av dem. De är trots allt snart vuxna.
Snart sovdax tror jag och än en gång hoppas jag på en bättre morgondag =) Om inte annat så firar jag ju 20 dagar utan cigg då....hehe


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Måste säga att jag beundrar dig, att du klarat av att sluta röka när allt är kaos runt dig!!



Har du lust att hjälpa mig med några små ändringar i min header? Bara liiiite... ;)

Hör av dig när/om du har tid och lust!



kram!

Postat av: christel

Ha, mina är 26 och 21 men inte tusan har jag stängt av dom inte ;O)Tittar in här ibland och håller alla tummar och stortår för dig i din sluta röka tid.

2009-01-15 @ 22:10:43
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Nettan

Hoppas du får sova en stund och vaknar och känner dig bättre.



Må så gott !



kram

2009-01-15 @ 23:55:02
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon gumman!

Håller med Åsa! Hur klarar du det just nu!? DET är starkt!

2009-01-16 @ 06:52:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Snälla du, ingen klara av allt på en gång.

Du kämpar och du får och ska spy ut din galla...här på DIN blogg.



Du går ju inte direkt till peronangrepp...de so är här klara det mesta...



Själv är jag så högt upp på poppis listan...det är ju FREDAG.

Det har du väl inte missat?



Sov gott nu en stund! Själv ska jag i väg till jobbet.

Där är jag värsta poppisbruden (hostharkel)

Tusen kram från lilla jag

2009-01-16 @ 08:30:24
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Helena

Önskar dig lycka till med "sluta-rökandet", det är så jobbigt. Vet hur det känns. Glömmer aldrig själv hur jag mådde fast det gått många år.

/Helena

2009-01-16 @ 10:00:04
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback