Kaffe, glass och cykelbyxor...

Nu är det så där konstigt igen med bloggen... Så ursäkta om det inte blir någon radbrytning eller bild =/. Som rubriken säger har jag frossat i glass. Var ner och köpte en paket jättegod chokladglass på ICA.... Till det dracks det minsann, tro´t eller ej, kaffe....Gott ;) Cykelbyxorna då... Var kommer de in i bilden undrar ni kanske? Jo, de är ju lite smått på tapeten igen... Börjar bli moderna eller nåt. Och jag måste säga att jag älskade cykelbyxor förra gången det begav sig... Skönt med töjbara plagg =) Har ett par gamla liggande här på jobb som jag brukar ha som pyjamas. Men jag tror bestämt jag ska ta dem med mig hem i morgon för skönare shorts får man leta efter =). Strunt samma att många tycker de är fula... Jag gillar dem

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja håller med dej:) strunta i vad andra tycker, bara man själv gillar läget:) kram

2009-07-02 @ 21:26:51
Postat av: Boho

Cykelbyxor for the win!

Postat av: Borthy

Cyckelbyxor...är inte det korta tights?

Det har jag på mig när jag springer. Hade det på mig igår.

....fast de är nog från den gången det var modernt senast. Låt oss starta det modet igen ! Kram

2009-07-02 @ 21:46:02
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det inte de som kallas för mummelbyxor..........?

Man ser att läpparna rör sig men man hör inte vad de säger.....

ha ha

2009-07-02 @ 22:00:01
Postat av: soffie

huvudsaken du tycker om dem:O)

hoppas allt är bra med dej i värmen,

2009-07-02 @ 23:04:33
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: maria

Jag älskade cykelbyxor på den tiden :-)



Vet inte om jag ska använda det igen för magen sväller över ;-)



Må så gott !

Kramen

2009-07-03 @ 08:46:25
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback