Jag hittade det...


Slarvmaja nummer ett.... det är jag. Men till sist hittade jag mitt röstkort =) Har varit i valet och kvalet om jag skulle rösta eller inte...... Fattar egentligen inte mycket av det men har kommit fram till att jag ska rösta efter parti och inte efter person för jag orkar inte sätta mig in i vad varje människa säger. Heltråkigt ju...... Men nu kan jag i alla fall rösta eftersom jag hittade kortet.

Tråkigt väder här idag men en promenad i samband med röstandet lär det väl bli i alla fall..... Förresten, jag hade supersovmorgon idag... Knappt jag tror det är sant. Halv elva vaknade jag =O Maj gadd.....

Hoppas ni får en fin söndag.... puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra där, vi ska också gå och rösta.

Annars kan man ju inte gnälla på

samhället ;-)

Postat av: Lillaviola

Hej på dig!

Jag hittade mitt oxå i elfte timmen...och hann rösta.

Så nu kan man klaga med all rätt;-)



Ha en bra dag!

2009-06-08 @ 07:52:07
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Min söndag:

hälsade på pappa

tvättstugan

städning

var och handlade

röstade

slappade fraför tv'n



Kram

2009-06-08 @ 15:19:55
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback