Jodå.... jag kan

Hade ett litet irritationsmoment här innan som retade upp mig och gjorde mig ledsen men fick sen pratat med en vän och lugnade ner mig.
Sen var jag ner i tvätten och stoppade in i maskinerna. När jag sen kom upp igen blev jag duktigt irriterad på mig själv och mitt slarv så jag satte igång att röja...... Jag är glad att ingen sett hur här ser ut hemma men samtidigt hade det ju varit kul att visa hur jäkla effektiv jag faktiskt kan vara om jag sätter den sidan till. Det går undan i knutarna minsann och jag har redan röjt undan hela köket och ska bara städa golvet... Vardagsrummet är också relativt röjt nu och hallen.... Och allt det på mindre än en timme. Nu kanske ni tycker det är lång tid och det är det jag menar med att jag skulle vilja visa hur slarvig jag är..... Då hade ni fattat effektiviteten. Nu måste jag bara försöka fixa mig en skurspann för häromdagen fick stora grabben ett utbrott på sin bror och krossade spannen totalt. Det är det som är dilemmat med hans funktionshinder....... Men, men... Måste väl ner i tvätten nu då och sen städa vidare.....


Vet ni förresten hur äckligt det är med kaffe efter man tuggat tuggummi????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback