Never mind me.......


Det finns en sak jag undrar över..... Något som invaderar min hjärna med jämna mellanrum och som kan få mig att må riktigt dåligt.... Ja rent av fysiskt illamående.
Hur gör man för att inte vara så grymt osocial och varför har jag blivit så?

Jag hatar mig själv för att jag aldrig kan komma på vad jag ska säga..... För att jag alltid tar död på en konversation på något sätt....... Jag begriper inte varför jag är sådan.... Jag har ju haft perioder i livet då det funkat någotsånär men nu är jag en katastrof i sociala sammanhang........
Bäst jag bosätter mig i skogen som eremit och låter bli att längta efter umgänge.

Men ärligt talat vill jag veta hur jag ska göra. Folk säger ofta att det är väl bara att prata. Men det är inte så lätt..... Det är som om det låser sig...... Ett lock i halsen hindrar orden från att komma ut och till sist är det för sent att säga det.... Så mycket jag velat säga som inte blivit sagt bara för att jag är rädd att det ska tolkas fel eller låta konstigt. Töntigt, jag vet.... Men bara folk som jag förstår vad jag menar.

Jag vill vara en sådan som aldrig är tyst.... Som alltid har något att säga. Jag vill vara min blogg...hahaha. Som bara har en massa nonsens att säga hela tiden. Fast kanske inte ;) Men jag vill i alla fall vara mer social än jag är nu........

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jättesvårt att ge råd i hur man ska vara..

Jag har ju alltid varit så..det är ju min personlighet som gör att det är så.

Men nog går det att träna fram.Mycket bottnar säkert i dåligt självförtroende!

Postat av: Anneli

Jag kan förstå hur du känner dig. Brukar ha samma som du. Men vet själv inte hur jag gör för att våga prata bland folk. Det är inte alltid lätt. Men mitt råd till dig är att fråga person i fråga något du vill veta något om. Det kanske inte låter så lätt men man kan ju alltid försöka.



Kram smoggen

2009-03-17 @ 10:34:24
URL: http://smoggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback