Ren...

Har ägnat kvällen åt kroppens förfall..... hehe. Rakning, duschning, smörjning..... Sen samma i ansiktet =) Nu känner jag mig len som en babyrumpa ;) Luktar gott gör jag med.... Persika-mango minsann... Nytt bodybutter.

Om jag bara kunde låta bli kakorna..... Har varit kaksugen hela veckan men låtit bli. Idag köpte jag hem några brownies till grabbarna men det var visst jag som åt dem =O. Har i detta nu fått halsbränna och det är s.k.i.t.


Nu skulle jag vilja gå och lägga mig men kanske det är lite tidigt..... Men jag är trött. Tyvärr inryms den stationära datorn i mitt sovrum och lillkillen vill nog spela en stund till.... Tror jag lägger mig i soffan en stund =) Kanske........


Tjingtjong plingplong.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå, jag skulle oxå behöva göra en helregöring ;-)

Kram och hoppas du får en lugn och skööön kväll

Postat av: LillaNisse

Rätta mig om jag har fel, men inte har du väl rakat ansiktet, du är väl inte skäggiga damen?

Kram

2009-03-27 @ 22:27:17
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback