Hjälp..

Jag vet inte vad jag ska göra.....

Har en son som håller på att utvecklas till en "värsting" och jag vet inte hur jag ska göra.... Jag ska erkänna att jag varit slö med att ta tag i det. Mest för att jag själv inte orkar eller mår bra. Men va fan...Jag är ju den vuxne, eller????
Ja, jag har tagit kontakt med BUP så något gör jag ju men jag har inte orken till detta.....
Fick ett samtal nyss från skolan och min mage kraschade...... Känner mest för att göra som strutsen...... Hur ska man som människa klara detta helt på egen hand????

Fy fan...Jag är en totalt misslyckad mamma...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har vart ensam hela tiden i stort sett..det är piss jobbigt emellanåt..men din f.d måste ta ansvar,tror att du kan be om hjälp till det på soc?

Om han har kontakt med sina barn så kan dom stötta dig och erbjuda olika saker...be om en kontaktperson till att börja med..så ni får avlastning från varann...kan behövas...

Kram och lycka till gumman...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback