Inget....



Rollercoaster....

Upponer....

Jepp, mitt liv i ett nötskal.

Ännu en skitdag då jag bara sitter och glor...

Hemmet förfaller

Kroppen förfaller

Allt bara faller undan för mig

Menmen... I morgon är en annan dag =/


Jag blir så lurad av mina egna känslor. Ena dagen mår jag så jäkla kasst och är övertygad om att jag nästa dag ska beställa tids till läkare.. Att jahg behöver medicinera depressionen. Men nästa dag mår jag ändå relativt okej och tänker att nej.. Jag bara slösar med läkarens tid. Inte är jag deprimerad inte.

Så kommer då nästa dag och jag ligger där under isen igen. Jobbigt är bara förnamnet hörrni.

 


Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

kramar om



Vet att livet kan va pest... blä... örk...

Hoppas att du hittar upp ur det mörka hålet emellanåt.. hitta något du kan le & skratta åt mitt i skiten. Man behöver det.



Stoooooor kram!

Postat av: Åsa

Oj! Jag skrev just ett inlägg med rubriken just "Rollercoaster"... och nu såg jag ditt inlägg. Så det var alltså inget härmande...



Kram på dej, och du... jag tycker du skall söka hjälp! Vad är väsrt? Att i så fall slösa bort 15 minuter läkartid, eller att slösa bort år av ditt liv??

2009-10-21 @ 18:44:13
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback