Jubbar....

Sitter här på jobb och har just inget att göra. Kan lika gärna skriva av mig lite.... Fast egentligen har jag väl inget speciellt att skriva. Allt är som vanligt.
Kom på innan att trots att grabbarna bus är lediga denna veckan så måste jag stiga upp tidigt varje morgon för saker är inbokade... Taskigt läge. Jag trodde jag skulle få någon dag sovmorgon men tji.

Funderar på att kila en sväng till Lund i morgon... Mest för att ha nåt att göra ett par timmar men också för att jag skulle behöva inhandla ett par småsaker. Får se hur jag gör, är ju mest massa trams och fjams med tågen nu.

Så jäkla deppad jag är.... Vet inte om ni kan förstå känslan av att inte kunna träffa sin älskade när man vill. Det gör i alla fall att jag hamnar lite under isen. Försöker lära mig leva med det men det är fan inte det lättaste.... Hatar att behöva ha det så här. 

 Min viktökning gör också sitt till för att jag ska bli deppig.... Det är verkligen jättejobbigt och jag känner ju att min kropp funkar annorlunda nu mot då jag rökte. I natt drömde jag att jag tände en cigg och sen skrek rakt ut för att jag glömt att jag slutat röka ;) Hehe... Tokigt.
I morgon har jag minsann varit rökfri i tio månader.. Tänk, snart ett helt år =O

 


Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

God Morgon,



jobbigt att inte kunna ses när man vill... :(



kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback