Soldag...


Kan man tänka sig... Solen orkar visa sig idag. Inte illa....
Fick stiga upp tidigt idag för jag skulle iväg till vårdcentralen och ta B-12 sprutan i häcken ;) När jag kom hem la jag mig en stund i soffan och råkade visst somna. Känner mig jättetrött och svullen och frusen. Inget kul alls. Ännu en dag med jättesvullna ögon... Begriper inte vad det är.

Jobbar ett par timmar senare idag... Hoppas jag klarar att hålla ögonen öppna då ;)

Förresten.. Ni vet spammare... Sådana som skriver sitt bloggnamn massa gånger i kommentarer? Ta inte alltid för givet att det är bloggaren själv som spammar. Jag kan inte förstå varför men tydligen är det kul att använda sig av andra bloggnamn. Upptäckte nämligen mitt eget bloggnamn som spam och det är det sista jag skulle göra.... spamma alltså

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra där att du sköter sprutorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback