Today it´s tuesday...


Solen skiner och gör mig lite glad.... Skulle vilja gå ut en sväng och gör antagligen det senare. Idag klev jag upp sex för att väcka stora grabben och sen la jag mig igen en timme innan det var dags att få upp lillkillen vid halv nio. Detta resulterade i en jättemegasömnig A. Inte smart att lägga sig igen då man varit uppe ;)

I alla fall pratade jag en stund i luren och bestämde mig sen för att kliva upp då grabbhalvan gått till skolan. Har sen hunnit röja, diska, plocka tvätt och fixat till mig själv hjälpligt. Väntar nu på att mamma ska komma och slå ihjäl ett par timmar.

Tvätta ska jag sen göra i eftermiddag och sen fixa och ordna till grabbarna så allt stämmer då jag far iväg i morgon. Det känns bannemej som om jag har två småbarn som behöver barnvakt... Ett evigt fixande och trixande är det. Men denna gången vägrar jag att oron ska ta över mig.. Vill bara kunna koppla av helt enkelt.

Förresten mår ögonen bättre idag men det rycker fortfarande i läpparna =/ Hehe...

TjInG....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback