Jajajajaja...

Lite grann märker jag att jag är som i vintras/våras..... Bara sover hela tiden och ju mer jag sover desto tröttare blir jag och då kan jag sova ännu mer.... Allt för att få bort lite tid.

Men jag vill ju inte vara sån..... Liksom bara depp. Nä, ta dig i kragen gamla dam.

Lördag...Grått ute och jag bara förkastar alla mina förslag till aktivitet. Känns liksom inget kul att pyssla med saker allena. Tänkte först ta tåget till närmsta stad och bara strosa omkring men åååh, då vill man ju bara handla en massa fint. Så det förkastade jag.... Tror jag ska fixa mig lite till kaffe nu och sen kanske gå ut och röra mig lite...


Jag tycker i alla fall att det är skönt att vara ledig =) Men skulle gärna tillbringa dagen med dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback