Oj så trött...


Vet inte vad som hänt men senaste tiden har jag börjat vakna i ottan.... Vid femtiden kanske. Sen har jag jättesvårt att somna om igen... Sover bara snuttar fram tills klockan ringer. Jättejobbigt tycker jag =/

Just nu är jag jättetrött... Skulle lätt kunna somna här jag sitter. Menmen...finns ingen  tid till det. Ska snart tvätta, igen!!!

Jag åker ju iväg på onsdag och grabbarna till sin pappa i morrn så jag vill att precis allt ska vara rent. Därav att jag redan tvättar innan en vecka gått.

Har varit iväg med yngsta grabben bus hos doktorn idag... han har problem med något i näsa och svalg. Doktorn hittade en svullen polyp i ena näsborren men ville skicka oss till öronläkare. Så länge fick vi någon slags allerginässpray som kan vara avsvällande. Hoppas det hjälper lite.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jobbigt när man inte kan sova ut... det är samma för mej...

Hoppas du får det bra nu när du åker uppåt igen. Hur länge blir du där?

Postat av: Åsa

Svar: Nej, denna är från Rusta, och är rund. Men läcker som f*n!! =)

2010-04-19 @ 17:55:09
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Kontrollfreak? Gossarna Bus pappa kanske kunde tvätta grabbarnas kläder? ;-)

Skämtar bara,känner igen mig...



Hoppas du får ta igen all förlorad sömn snart!Jobbigt att ständigt vara trött..

2010-04-19 @ 21:34:02
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback