Det löser sig nog ändå....

Hemma från jobb.....Tänkte bara plita ner några rader för så klart har jag inte bestämt hur jag ska göra med bloggen. Idag skiner solen på oss och det känns riktigt skönt... Kan inte bestämma mig om jag ska ta en promenad. Lutar åt att det blir så men tycker det är så jobbigt att bli kokvarm om fötterna och det blev jag på bara den lilla biten hem från jobb. Puh...Vilka bekymmer va ;)

Annars går livet framåt.....Har haft en vecka typ då jag mest gråtit och mått pyton....Känns som det börjar kännas bättre nu....Kanske ;)

Har ledigt två dagar nu sen är det jobbhelg som gäller.....Och om en vecka bär det norrut igen....=)


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Kram!

Postat av: Åsa

Jag är glad om du fortsätter!



Kram!

2010-08-31 @ 18:31:00
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Anna

Kramar om och hoppas på att du fortsätter?

2010-09-01 @ 09:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback