Jobbigt...

Sovit som en kratta inatt... Somnade inte förrän runt halv fyra och vaknade vid sex =/ Sen har jag somnat och vaknat om vartannat på morgonkvisten..... Var jätteledsen då jag skulle sova och mådde illa av saknad.... fy fasiken vad jag känner mig fånig.... patetiska kvinna som beter sig som en tonåring!!! Men jag kan inte hjälpa det.......

Ibland säger mina tankar " jag orkar inte mer".... Men vad menar jag då egentligen??? För enda alternativet är ju att orka..... Inte vill jag att det tar slut. Älskar för mycket för det..... Så det är bara att stå ut med avståndet helt enkelt......FAN.

Men just nu känns det så...."jag orkar inte"..... Känner mig ju bara ledsen och illamående. Fattar inte att saknad kan sätta sig som illamående.

Önskar att livet var enkelt........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig också min älskade vän och hur skulle livet vara om det inte var fullt med jävelskap, vi får stå ut ett tag till med det långa avståndet mellan oss. Men du vet ju redan att jag är inte längre bort än ett telefonsamtal. Puss och kram

2010-02-16 @ 11:27:48
Postat av: stephie

Jag tror att alla önskade att livet var enkelt mamma. Jag älskar dig <3

2010-02-16 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback