Inte Sibirien...

mina fötter i snön..;)


Vilket jäkla tjat i tidningarna om sibirien och kyla...Jo, jag vet att ni längre upp har väääldigt kallt och ni får gärna behålla det. Här var det bara -2 grader idag i alla fall. Precis lagom för en timmes promenad. Blev to.m. svettig jue ;)

Har provat att träna lite med mina gummiband...Fy fabian vilka icke befintliga muskler jag har... Här krävs det nog en hel del upptrappning. Får nog inte gå för hårt fram. 10 minuter tog jag idag...... Maten är jag också duktig med... Försöker med GI denna veckan för att rivstarta. Så lite kolhydrater som möjligt.... Kanske därför jag har huvudvärk hela tiden?

Nu ska jag ha kaffe i alla fall ;)




min fina...=)
är så kul att kunna ta bilder igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback